Merhaba hocam ben idrara çıkarken çok yanmayla karşılaşiyorum uzun zamandır böyledir belki gecer dedim ama gecmior ve cok zorlaniyorumda
Merhaba hocam ben idrara çıkarken çok yanmayla karşılaşiyorum uzun zamandır böyledir belki gecer dedim ama gecmior ve cok zorlaniyorumda
hocam mrb, van araştırma hastanesinde 5 yıl önce biyopsi yapıldı. azospermi çıktı. srtoly cell only sendromu çıktı. vanda üroloji doktorunda tedavi oldum 1 yıl boyunca sonuç aynı azosperm. bende bitkisellere başvurdum. geçen yıl hindistan dan bir çeşit gıda takviyesi aldım. 5 ay boyunca kullandım sonuç çok sayıda spermatid çıktı. çok az sayıda ölü sperm çıktı. fakat halen sperm sayısında artış olmadı.hep aynı hep aynı. size gelsem tedaviye başlarsam sperm sayısını arttırabilir miyiz? teşekkürler.
Hocam merhabalar eşim ilk kez test yaptırdı sonucunu yorumlayabilir misiniz?cinsel perhiz:3 gün,sperm sayısı(ml):65 milyon,sperm sayısı(total):182 milyon,yarım saat total hareketlilik yüzdesi %77,ileri doğru hızlı harek: %50,yavaş hareketli:%18,yerinde hareketli:%9,hareketsiz:%23..progresif hareketli sperm sayısı:42.160.000 ml .. Normal morfoloji %2,spontan aglutinasyon:pozitif...morfoloji kafama takıldı hocam..nolur iyi bişiler söyleyin,moral olarak kötüyüm.. Şimdiden çooook teşekkürler
1 ay önce yaptırdıgım 2ayrı lab test sonucum 1 2 ileri hareketli sperm hücresi bulunmus degerlendırmı yapılmamıstı.. TOPLAM SPERM SAYISI.149.5M HAREKETLİ SPERM.23.1M TOPLAM İLERİ HAREKETLİ SPERM.14.0M FONKSİYONEL SPERM. 1.1M MORFOLOJİ NORMAL SPERM.4.9M MORFOLOJİ NORM. KRUGER FORM.3.0%