Hocam iyi günler hormon teslim genetik testlerin herşey normal çok iyi çıkıyor ama sperm var ama hücre yok
Hocam iyi günler hormon teslim genetik testlerin herşey normal çok iyi çıkıyor ama sperm var ama hücre yok
Sayın hocam iyi günler.Bende sürekli tekrarlayan e coli var.Antibiotik içiyorum geçiyor 1-2 ay sonra tekrarlıyor.idrarda yanma oluyor kültür tahlilinde e coli çıkıyor.ultrason,ilaçlı böbrek filmi çekildi temiz çıktı.artık doktor antibiotik sonrası piyeloseptyl içmemi söyledi.çok çaresizim hayata küstüm .sizce ne yapmalıyım.yardımınızı bekliyorum.Saygılar
Hocam ben 14yaşındayım kalçamda 7 8 tane sivilce var ve makat bölgesindede 1 2tane siivilceye benzer şeyler var tuvaletimi yaparken zorlanmıyorum ama tuvalette 15 20dk duruyorum kabızlık yok basür olabilir mi bazen oturunca filan biraz acıyor. Kanama olmadı büyük tuvaletimi gunde bir yapıyorum sizce bu fazlamı ? Doktora gitmem gerekir mi
Bunu Bir Dermatoloji Doktoruna Sormanızda Fayda Var. Size Daha Sağlıklı Bilgi Verecektir. Saygılarımla.