Hocam babam sag ayagi diz kapagindan agriyor ve yürürken zorlaniyor. babam 78 yasinda tesekur ederim..
Hocam babam sag ayagi diz kapagindan agriyor ve yürürken zorlaniyor. babam 78 yasinda tesekur ederim..
Hocam merhaba sol acl ameliyatlısıyım ameliyat olalı 3 yıl olmak üzere . fizik tedavi tam olamadım .sol ayağımı tam bükememekle birlikte sürekli oturken kıtırt diye ses geliyo.ameliyat da 2 adet platin vida takılmıştı yalnız biri yerinden kayma yapıp 3 ay önce aldırdım.dizdeki bu ses normal mi? tedavi için ne yapmam gerekir
HOCAM BEN 2 AY ÖNCE SAĞ EL BAŞ PARMAK TENDON KESİYİ AMELİYATI OLDUM TENDON %90 KESİKMİŞ DİKTİLER YAPTILAR 1 GÜN ÖNCEDE BEN BİRAZ ELİMİ GERDİRDİM VE GIRT DİYE BİR SES GELDİ ELİMDEN VE PARMAĞIMI OYNATAMIYORUM %5 GİBİ BİR ŞEKİLDE PARMAĞIM OOYNUYOR ACAMA İÇERDEKİ DİKİŞLERMİ AÇILDI YOKSA TENDON KOMPLEMİ KOPTU LÜTFEN CAVAP VERİN