merhaba hocam . ben bundan 4 ay once capraz bag ameliyati oldum dizimi hala tam olarak kullanamiyorum ve dizin derisinin altinda sertlesme var bunun nedeni ve zamanla gecer mi? simdiden tesekurler.
merhaba hocam . ben bundan 4 ay once capraz bag ameliyati oldum dizimi hala tam olarak kullanamiyorum ve dizin derisinin altinda sertlesme var bunun nedeni ve zamanla gecer mi? simdiden tesekurler.
hocam ben üniversite öğrencisiyim adım hasan dans yapıyorum dün gece ayağımı burktum boşluğa geldi şekil bozukluğu şişme ve morarma var eger parmağım kırıksa doktora gitmememin bir zararı olur mu ayağıma alcı yapılmasını istemiyorum dans derslerinden oldukça geri kalacağım ne onerirsiniz yardımcı olursanız cok sevinirim
dizimde korkunç ağrı ile doktara gittim bayram oldugu için sadece röntgen çekildi ödem çıktı dünde mr cekildim sonucu medial menisküs posterior horn medialinde vertikal oryantasyonlu kök yırtığı, Lateral menisküs posterior hornda grade ll dejenerasyon lehine kapsüler yüze uzanım gösteren sinyal artışı, İntraatiküler alandan suprapatellar bursaya uzanım gösteren hafif effüzyon, İntraartiküler alandan PCL posterior komşuluğunda osteokondromatöz oluşum, Patella artiküler kartilaj kalınlığında diffüz azalma ve lateral fasette ödem (grade lV Kondromalazi patella)