Merhabalar benım sorum 33 haftalık hamıleyım ve asırı sınır stres var ve en ufak seye hemen oturup aglıyorum asırı duygusallıgım arttı normal mı lutfen yardımcı olurmusunuz
Merhabalar benım sorum 33 haftalık hamıleyım ve asırı sınır stres var ve en ufak seye hemen oturup aglıyorum asırı duygusallıgım arttı normal mı lutfen yardımcı olurmusunuz
mb hocam .sızı cok arastırdım ama yınede sızın agzınızdan bılgı almak gayet rahatlatacak bnı.kız arkadasımla yanlıs bı ılıskı yasadık ve kızlık zarı yırtıldı ve buyuk ıhtılal ıle sıze muayenehneye gelecegız .dıkılen kızlım zarı kesın kanar mı ılışkı esnasında .bu konuda bıraz korku var tekrar donersenız sevınırım basarılar tesekkurler hocam