adet öncesi ğöğüslerin ağrıması ve akıntının sebebi nedir sevgili doktorum tşk ederim şimdiden
adet öncesi ğöğüslerin ağrıması ve akıntının sebebi nedir sevgili doktorum tşk ederim şimdiden
Son adet döneminin üzerinden yaklaşık bir hafta sonra çok az miktarda kahverengi ve doku parçası içeriyor gibi görünen akıntı geldi. Normalde 6-7 gün süren adet kanamalarımın genellikle son iki gününde birkaç damla halinde olurken, en son adet dönemimde 4. gün itibariyle bu şekilde olmuştu. Kahverengi akıntının gelmesiyle birlikte idrar çıkışı esnasında yanma, bel ağrısı ve her an dışkı çıkışı olacakmış hissi var. İçeride atılamayan adet kanı mı vardır yoksa daha ciddi bir sorun olabilir mi?
mrb Ebru hanım 2 tane çocuğum var sezeryanla doğum yaptım 32 yaşındayım 6 yıldır adetim 10 gün sürüyo 1 yıldır 14 güne çıktı bu ay 19 gün sürdü 3 gün oldum 2 gün gelmedi ve 19 gün böyle kahverengi şekilde devam etti ağrım çok fazla evde hareket ettirmeyecek kadar oluyor karnımın alt bölgesine bişey saplanıyor ve karnımda midemde aşırı dercede şişlik oluyor kramplar giriyor ağrılardan bıktım artık 4 yıl önce simir testi yaptırdım temiz çıktı ve ne yapmam gerekiyor neden oluyor bana yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim.