merhaba sinan bey ben 20 yasindayim ve gozlerimde bukaniklasma oldu dokdora gittim katarak var dedi ve gözlük yazdi fakat fazla bir etkisi olmadi bukadar genc yasta olmamin ileride bir sakincasi varmi ve amaliyat ile eski sagligima kavusabilirmiyim.
merhaba sinan bey ben 20 yasindayim ve gozlerimde bukaniklasma oldu dokdora gittim katarak var dedi ve gözlük yazdi fakat fazla bir etkisi olmadi bukadar genc yasta olmamin ileride bir sakincasi varmi ve amaliyat ile eski sagligima kavusabilirmiyim.
Genel Bir Göz Muayenesi Ve Tetkikler Sonrası Göz Yapınız Uygun Ve Numaralarınız Durmuş İse Supracor Lazer Operasyonu Olabilirsiniz. 0212 444 44 24 Numaralı Telefondan Fiat Bilgisi Alabilirsiniz.