Merhaba sağ gözüm 3.75 sol 2.25 miyopum astigmat 4 numara lens takabilirmiyim?
Merhaba sağ gözüm 3.75 sol 2.25 miyopum astigmat 4 numara lens takabilirmiyim?
Merhabalar ben33 yasindayim. -9 miyop -2.5 astimatim var. Ve lens kullaniyorum ama cok rahatsiz etmeye basladi. Bundan 10 sene evvel kornea kalinligim sinirda oldugundan lazer olamadim. Trifokal mercek degisimi dusunuyordum. No touch yontemini duydum. Aklimada yatt ama sizin videonuzi izleyince aklim bulanadi. Sizin fikrinizi almak istedim.lutfen acil yardimci olun
oncelıkle ıyı aksmalar hocam ben yenı uyeyyım nasıl konusacagım bılemıorum .3 gun once ankarada kudretgöz hastanesıne gıttım orda lazer tetkıkı yaptılar ama bu gozlere lazer ve normal amelıyat olmaz dedıler yaoarlarsa gozlerın daha kotu olur dedıler .askerlık ıcınde muaf olabılme ıhtımalın var dedı .ben zaten askere gıtmek ıcın tedavıye gıttım .ınternetten 33 derece mıyop olan ınsan gozluk kullanmıyo dıye yazmısla bu dogru mu kı dogru ıse eger benım ıcın nasıl bır amelıyat gerklı olur hocam recete yazan numaraları su sekıl de -3.75 -6.00 bu gozun axisi 10 -5.25 -5.00 bu gozun axisi 170 ( 170 olur mu 17 mı yoksa axis ) numaalar bunlar sımdıden tesekkurler ne olur bır yol gosterın
Genel Bir Göz Muayenesi Ve Tetkikler Sonrası Göz Yapınız Uygun Ve Numaralarınız Durmuş İse Lazer Operasyonu Olabilirsiniz. Sizin Numaralardan Ziyade Kornealarınızla İlgili Bir Sıkıntı Olabilir. Sonuçlarınızı Bizimle Paylaşırsanız Daha Net Bilgi Verebiliriz.