Hocam Merhaba. Nisanin 1i ve 6si arasında adet oldum. 17sinde korunmadan eşimle ilişki yasadik.Aradan 1 hafta geçtikten sonra kan testi yaptırdım 0.100 çıktı sonuç. 3 mayısta regl olmam gerekiyordu fakat hala regl olmadım. Hamile olabilir miyim?
Hocam Merhaba. Nisanin 1i ve 6si arasında adet oldum. 17sinde korunmadan eşimle ilişki yasadik.Aradan 1 hafta geçtikten sonra kan testi yaptırdım 0.100 çıktı sonuç. 3 mayısta regl olmam gerekiyordu fakat hala regl olmadım. Hamile olabilir miyim?
Merhabalar aytun hanım ben geçtiğimiz ay erkek arkadaşımla sürtünme yoluyla ilişkiye girdim boşalırken geri çekildi ve bana gelmedi diyebilirim. Ertesi gün de normal bir şekilde reglimi oldum. Bu ayki reglim 3 gün gecikti ve ben telaşlanıyorum endişe etmem gereken bir durum var mıdır hamilelik konusunda?
Mrb. Adetim her ay 5 6 gun suruyor ama bu ay 2 gun surdu hatta 2. Gun hic gelmedi nerdeyse 1.gun asiri agrim oldu adetim koyu ve parca gibi kitlelerle geliyor pede fazla akmiyor tuvalete gidince akiyor 2. Gunu de sabh geldi 3. Gundym ama hic gelmemis evli degilim ne olur biran önce cevap verin endiselendim hatta asiri endiselendim :(