merhaba smear testi sirasinda cok az bi kanamam oldu ve kasik agrisi oldu ,(yumurtlama donemindeyim) bu durum normal mi cok endiseliyim ayrica 3 ay once dusuk yaptim ve o gunden beri her ovulasyon donemimde agrilarim oluyor ..
merhaba smear testi sirasinda cok az bi kanamam oldu ve kasik agrisi oldu ,(yumurtlama donemindeyim) bu durum normal mi cok endiseliyim ayrica 3 ay once dusuk yaptim ve o gunden beri her ovulasyon donemimde agrilarim oluyor ..
MERHABA; EN SON ADET GÜNÜM 20/05/2016 DA İDİ 16/06/2016 TARİHİNDE SŞLERKEN KAHVERENGİ AKINTI GELDİ ADET OLDUM DİYE ORUÇ BİLE TUTAMADIM 3 GÜN AMA BU ÜÇ GÜNDE PET BİLE KOYMADIM HEP SİLERKEN GELDİ VE BİTTİ BU DURUMDA BENİM NE YAPMAM LAZIM HAMİLE OLABİLİRMİYİM TEST ALIPTA HAYAL KIRIKLIĞI UĞRAMAK İSTEMİYORUM
merhaba aytun hocam ben daha hiç adet görmedim 13 yasindayim. Bir sabah kahverengi bir akintim oldu yanima ped falan koydum. Hatta ped bile taktim ama sonra bu kan olmadigini fark ettim her siteye bakiyorum hamilelik falan çikiyor. bana da yakinda olursun dediler hep. çok pis kokuyor, yumurta aki kivaminda ve ok az akiyor. ne olacak biliyorum...
48 yaşındayım ve 6 yıl önce 7 yada 8 gün adet olurdum şimdi 4 gün 5 gün en fazla oluyordum şimdi eskiye döndüm sanki 6 gün oldu reglim devam ediyor belim inanılmaz ağrıyor nedeni nedir? Bu arada bebek istiyorum fakat tedaviyle hep oldu tedavisiz 2 tane oldu öldü 3 de dış gebelik oldu sağlıklı 2 tane var eski eşimden 9 sene oldu 2ci eşimden istiyoruz olmuyor dr gittim sorun yok olur diyor şimdiden tskrlr