hocam merhaba lar ben çocukluğum dan beri miyop um ve gözlük de kullandım ve 7 yıla aşkın süredir lens kullanıyorum numaram 12 13 arası ameliyat olma olasılığı varmı acaba kesin bir çözüm için..
hocam merhaba lar ben çocukluğum dan beri miyop um ve gözlük de kullandım ve 7 yıla aşkın süredir lens kullanıyorum numaram 12 13 arası ameliyat olma olasılığı varmı acaba kesin bir çözüm için..
Bundan tam 1 hafta önce bu gün eximer lazer tedavisi oldum yarın gözümdeki lensler alınacaktı ama bu gün damlaları damlattıktan sonra gözümü peçeteyle silerken sağ gözümün kendi çıktı zaten yarın alınacaktı bi sıkıntı olurmu?İlaçların reçetelerini okudum flarex korneada incelme yapabiliyormuş bu yüzden lens olmadan damlatmadım eyestil visudrop ve vigamox u kullandım bi sıkıntı çıkarmı?
Bilinçsizce Kullanılan Damlalar Teşhis Konulmadan Kullanılır İse Farklı Ve Olumsuz Sonuçlar Doğurabilir. Bir Göz Muayenesi Olmanızı Öneririm.