Cone-rod disrdisrofisinin tedavisinin olmadığını sosöyleyen hekimim bana cesitli önlemler alabileceğimi söyledi.Bu komplikasyonun bir tedavisi var mı?Varsa nerede yapılmakta. BilduBilginiz varsa bana ulaşabilir misiniz?
Cone-rod disrdisrofisinin tedavisinin olmadığını sosöyleyen hekimim bana cesitli önlemler alabileceğimi söyledi.Bu komplikasyonun bir tedavisi var mı?Varsa nerede yapılmakta. BilduBilginiz varsa bana ulaşabilir misiniz?
Merhaba sayindan Dr Sinangöker bey Ben 2004 te lazer yaptirdim fakat 2015 te tekrardan almanyada ( bu arada Ben almanyada yasiyorum) lazerle düzeltirdim cünki bozulma oldu gözlerimde ama genede memnun degilim cünki yakini görüyordum simdi okuyamiyorum yakini buda Beni cok üzüyor bana önerebile ceginiz bir sey varmi yada tekrardan siz bir ameliyat önerebilirmisiniz tabiki sizin ameliyati yapmaniz sartiyla saygi ve sevgilerimle selamlarimi sunuyorum yasim 53 bugün arada