Merhaba.kaynim ayak bas parmagini inciltti.baltalimani hastanesi acilinde film cekildi.kirik yok denildi.damarlar zedelenmis buz koyun dediler ve kremle ilac verildi.sislik artti ve ayak tamamen sisti ne yapmamiz lazim.tesekkurler
Merhaba.kaynim ayak bas parmagini inciltti.baltalimani hastanesi acilinde film cekildi.kirik yok denildi.damarlar zedelenmis buz koyun dediler ve kremle ilac verildi.sislik artti ve ayak tamamen sisti ne yapmamiz lazim.tesekkurler
ben 2012 yılında futbol maçında ön çapraz baglarım koptu. yanlış teşhis sonucu 6 ay üzerine yürüdüm ve dizim kitlendiii... başka doktor bağlarımın koptuğunu söyledi ve ameliyat oldummm.. biraz ayağım iyileştiii... 2 ay önce tekrar ameliyat oldum ve içindeki implanları çıkardıkkk... şuan ayağım hala agrıyorrrr ve eski haline bir türlü dönmüyor. diz kısmım ve çevresi ağrıyorrr.... yardımcı olursanız seviririm saygılarımla..
merhabalar HOCAM . benim bacaklarımdaki FİBULA ve TİBİA kemikler normalda ağrısı var . Özellikle egzersiz yaptığım sürece çok fazla olur .şuana kadar herhangi bir TEDAVİ OLMADİ ayrıca ben 20 yaaşında ve 85 kilo ağırlıktayım bu durumumda sizin ne öneriniz? türkçem fazla iyi olmadiği için yanlışlarımı kusura bakmayınız . çok teşekkürler