Adetten 1 hafta sonra kahverengi leke yoğun bi şekilde geliyor kasık ve hafif bal ağrım var sebebi ne olabilir evliyim ve 1 buçuk ay önce dusugum oldu
Adetten 1 hafta sonra kahverengi leke yoğun bi şekilde geliyor kasık ve hafif bal ağrım var sebebi ne olabilir evliyim ve 1 buçuk ay önce dusugum oldu
hocam erkek arkadaşımla 14 şubatta beraber olduk tam boşalırken kendimiçektim ama ne olur ne olmaz diye ella aldım kusma veya ishal olmadı ilacın 5. gününde kahve akıntılar oldu çokca sonrada kanama başladı 19. da başlayabn kanama 23 oldu hala devam etmekte pıhtılarda düşüyor sizce nedir ? kanama çok aşırı sayılmasada normal adet düzenimdekikanama miktarındaan fazla hamile olabilir miyim yada sorun nedir?