Iyi gunler hocam benim adetim ayin 1inde oluyodu ama bu ay olmadim ve dunden beri pembe kahverengi akintim var ck korkuyorum yardimci olurmusunuz
Iyi gunler hocam benim adetim ayin 1inde oluyodu ama bu ay olmadim ve dunden beri pembe kahverengi akintim var ck korkuyorum yardimci olurmusunuz
Merhaba ben 10 aylık evli 7 aydırda gebelik.için uğraşıyorum adetim düzenli 29 30 günlerde oluyor döngüm uzunluğu 5 6 gün sürüyor yaşım 24 eşimin yaşı 31 acaba tedaviye gitmem gerekir mi ne yapmam lazım yumurtlama testi yapmıştım 14.gününde 2 çizgi çıkmıştı sizce bize ne önerirsiniz ?
Hocam 5 aylik evliyiz eşimin son adetinden sonra 12 gun bir gecikme oldu iki defa gebelik testi yaptik olumsuz cikti 12.gunun sonunda lekelenme olmuş hamile mi degilmi anlayamadik cocugumuz olmasini cok istiyoruz lutfen sorumu cevablayabilirmisiniz en kisa zaman da sabirsizlikla bekliyor olacagim