Hocam 23 yasindayim polis sinavini kazandim goz derecesini 1 derece alti istiyolar benim 1 gözüm 2. Derece hic gozluk kullanmadim lazer olabilirmiyim
Hocam 23 yasindayim polis sinavini kazandim goz derecesini 1 derece alti istiyolar benim 1 gözüm 2. Derece hic gozluk kullanmadim lazer olabilirmiyim
Hocam ben Raucutane ilacı kullaniyorum ve bu ilacin 4.ayina geldiğim de gözümde ağrılar oluştu ve çok sulaniyodu doktora gittiğimde bana ilac göz kurulugu yaptigi icin suni göz yasi verdi ve muayene ettiğin de gözümde 0.5 astigmat oldugunu söyledi bende hiç böyle bi sorun yok iken ilaçtan sonra böyle seyler ortaya çıktı doktora ilerler mi dediğim de ilerlemez dedi ve bisey vermedi
Merhaba, 0212 296 94 50 Numaralı Telefondan Dahili:1105'İ Tuşlayarak, Hüseyin Bey Veya Ayden Hanımdan Randevu Talebinde Bulunabilirsiniz. Hemen Sağlık Tarafından Randevu İstediğini Söylerseniz Mümkün Olduğunca Yakın Tarihe Vermeye Çalışacaklardır. Geçmiş Olsun, Sağlıklı Günler Dileriz.