20 yaşındayım boyum 154 boy uzatmak için ne yapmam lazım egzersiz dışında çünkü artık boyumun kısa olması psikolojimi bozuyor
20 yaşındayım boyum 154 boy uzatmak için ne yapmam lazım egzersiz dışında çünkü artık boyumun kısa olması psikolojimi bozuyor
ikinci ameliyattan 6 ay sonra protez yerinden çıktı.ameliyatsız oturtuldu.ayak yarım alçıya alındı 3 hafta hareket etmeden yatması gerektiği söylendi.tekrar çıkarsa açılarak protezin açısının değiştirileceği belirtildi.buradaki doktor kendilerinin göremedikleri birşeyler olabileceğini söylediler.bu durumda ne yapmalıyız?
Hocam yaklaşık bir yıl önce sol dizimde olusan agri nedeniyle mr çekildi. Menisküs zedelenmesi dendi. Egzersiz verildi. Uyuyorum egzersizlere ancak agrimda artis var ve bazen kitlenme olmaua basladi. Mr sonucumu göndersem görüş bildirir misiniz? 29 yasindayim. Hamilelik durumum da var. Alacagim kilo nedeniyle dizim icin endiseliyim