ben 16 yaşındayım boyum 160 annem 155 babam 1 70 ama dayım uzun barfiks tahtası almayı düşünyorum sizce iyi bir sonuç alımrmıyım ve baska ne yapmam lazım
ben 16 yaşındayım boyum 160 annem 155 babam 1 70 ama dayım uzun barfiks tahtası almayı düşünyorum sizce iyi bir sonuç alımrmıyım ve baska ne yapmam lazım
hocam ben üniversite öğrencisiyim adım hasan dans yapıyorum dün gece ayağımı burktum boşluğa geldi şekil bozukluğu şişme ve morarma var eger parmağım kırıksa doktora gitmememin bir zararı olur mu ayağıma alcı yapılmasını istemiyorum dans derslerinden oldukça geri kalacağım ne onerirsiniz yardımcı olursanız cok sevinirim
dr bey sol serçe parmağımda uç tarafı bazada sıkıştı düz duran parmağım uç tarafta kırık gibi aşağı tarafa düşüyor buz yaptık acilden dr gittim kırık yok dendi atelle sarıldı herhangi bir ilaçta verilmedi 3 günde geçer dendi ağrıda var filimdede kırık yok dendi parmağımda çürük olmaya başladı acildeki dr da ortapedici değildi ne yapmam gerekiyor yarında 3 gün olacak geçermi bilemiyorum cvp nızı bekliyorum