Sayin hocam; ben 12 yasindayim Uzaği göremiyorum ve doktora gittim gözlük verdi ama gözlük takmak istemiyorum ve gozluk hic takmiyorum napmaliyim. .
Sayin hocam; ben 12 yasindayim Uzaği göremiyorum ve doktora gittim gözlük verdi ama gözlük takmak istemiyorum ve gozluk hic takmiyorum napmaliyim. .
6 ay önce göz doktoruna gittim numaralarım 5.5 ve 6.5 olarak çıktı dereceleri çok yüksek diye 4.5 .5.5 verildi camları deyiştirmem gerektik ve daha iyi olurmu düşüncesi ile tekrar doktora gittim almam gereken sağ göz 5.5 sol göz 6.5 olarak alıcaktım numaralar aynı kalmış sol .5.5 sağ 4.5 ama aks numarası 60 dan 160 çıkmış bunu gözlükcüm bana söylemedi camları aldım vede yakını çok iyi görüyorum ama uzağı göremiyorum göz bu aks numarasına alışma olasılığı varmı yoksa yine aynı doktoramı başvurmam gerekiyor şimdiden teşekür ederim
Muayene Ve Tetkikler Sonrası Operasyonunuzda Başarı Yüzdesi Hekiminiz Tarafından Size Anlatılacaktır.