merhaba ben yazz 24+4 lük kutudan yasmin 21 lik kutuya geçmek istiyorum ne zaman başlamalıyım. teşekkürler iyi çalışmalar
merhaba ben yazz 24+4 lük kutudan yasmin 21 lik kutuya geçmek istiyorum ne zaman başlamalıyım. teşekkürler iyi çalışmalar
iyi günler hocam ben 29 yaşındayım kayseri de yaşıyorum 2 ay önce şiddetli bir vajinal mantar geçirdim daha sonra doktora gittim funit ile trokozal krem verdi geçti şimdi adetlerimden 1 hafta önce akıntıyla birlikte kaşıntı oluyor ama mantardaki gini peynirimsi akıntı değil kaşıntım aşırı değil ara ara ama rahatsız oluyorum günlük ped.den mi oluyor bilmiyorum ama ilişki sırasında yanma oluyor ve kaçınıyorum bundan dolayı sizce ne yapabilirim?
Merhaba Bu Şikayetlerin İlaç Kullanımıyla Geçmiyorsa Doktorunuzla Tekrar Görüşümeniz Gerekir Bazen Tekrarlayıcı İnatçı Olabilir. Ardında Saklı Başka Enfeksiyon Olabilir. Sevgiler.
Hocam 5 aylik evliyiz eşimin son adetinden sonra 12 gun bir gecikme oldu iki defa gebelik testi yaptik olumsuz cikti 12.gunun sonunda lekelenme olmuş hamile mi degilmi anlayamadik cocugumuz olmasini cok istiyoruz lutfen sorumu cevablayabilirmisiniz en kisa zaman da sabirsizlikla bekliyor olacagim
reglime yaklasık on yedi gün varken erkek arkadasımla birlikte olduk ama kondom içimde kaldı fakat kendisi bosalmamıstı ne zaman çıktığı hakkımızda bir fikrimiz yok.her ihtimale karşı ertesi gün hapı içtim.ikinci gün yine beraber olduk ve kondom yie cıktı kendisi içimden çıktığında bosaldığı içimdeyken boşalma olmadı yani kasığıma doğru geldi biraz kondomu göremeyince yine telaş yaptık ve ben parmağımla cıkardım ama aynı elimin üzerinde biraz sey vardı ,parmağımda var mıydı yok muydu emin değilim o olmadığını söylüyor işi riske atmamak için yine ertesi gün hapı aldım,riskli olduğunu duydum ama yan etkileri nelerdir reglimin ne kadar gecikmesi normal,hamile olma riskim var mı,ayrıca normalde beyaz akıntı gelir dünden beri gelmiyor,reglime tam 15 gün var ne olur bana cevap verin