BENİM TSETİSLERİMDE KÜÇÜK VE SPERM SAYIM AZ SAG TESTİSİMDE DE KİST VAR SPERM SAYIMI NASIL ARTIRA BİLİRİM NE YAPA BİLİRİM LÖKÖSİTE VAR HOCAM ŞİMDİDEN TŞKLER
BENİM TSETİSLERİMDE KÜÇÜK VE SPERM SAYIM AZ SAG TESTİSİMDE DE KİST VAR SPERM SAYIMI NASIL ARTIRA BİLİRİM NE YAPA BİLİRİM LÖKÖSİTE VAR HOCAM ŞİMDİDEN TŞKLER
Kolay gelsin hocam,yaşım 27 3yıllık evliyim aşagıdaki sperm analizi sonuçları: Sperm kons.:18 M/ml Toplam hareketli: %38 İleri hareketli: %26 Yerinde hareketli: %12 Hareketsiz: %62 Kruger: %5 Har.sperm kons.: 7M/ml İleri har.sperm kons.:5M/ml Ortalama hız: 6mic/sec Sperm hareket indeksi: 24 Toplam sperm: 90 M Hareketli sperm: 35 M İleri hareketli sperm: 25 M Lök.kons.: <1 ph: 8.0 viskozite: nomal hacim: 5.0ml Likifikasyon: normal Görünüm: normal (YIKANMA SONRASI 1ml Hacim, sperm kons. :14 M/ml, ileri hareketli %75, yerinde hareketli -%,hareketsiz: %25 HOCAM BU DEĞERLER HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİRMİSİNİZ? NASIL BİR YOL İZLEMEMİZ GEREKTİĞİ HAKKINDA.ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM,İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİM...
iyi günler hocam ateşli silah yaralanmasından dolayı bağırsak ameliyatı oldum bu ameliyattan penisten sperm gelmemeye başladı daha önceden herşey normaldi şuan da herşey normal ama sadece sperm dışarı çıkmıyo geçenlerde doktoroa gittim voting adında bi film istedi çektirdim bana sudafed yazdı soğuk algınlığı hapı dedi ama sinirleri uyarır dedi bana biraz garip geldi beni aydınlatabilirmisiniz