Merhaba hocam.ben azerbaycandan yaziyorum.benim testesteron analizim normal,fsh 13.cikti.3kez tup bebek denedik.olmadi.ne yapmaliyim.lutfen yardim edin.tesekkur ederim
Merhaba hocam.ben azerbaycandan yaziyorum.benim testesteron analizim normal,fsh 13.cikti.3kez tup bebek denedik.olmadi.ne yapmaliyim.lutfen yardim edin.tesekkur ederim
Merhabalar.Ben 26 yaşındayım.Sünnet olmadım.Sünnet olmak istiyorum ancak peniste eğrilik var aşırı olmasada.Ayrıca dahada önemlisi penis başının alt kısmında sünnet derisi ile penis başını birbirine tutan ince,çizgi şeklindeki deri parçası çok üstte bulunuyor.Yani deliğin hemen yanında,penis başına yapışık halde.Penis başının altındaki yarık gibi olan bölgede kısacası.Yarık olan bölgede kalması gerekirken deliğin yanına kadar ulaşmış durumdaUmarım doğru bir şekilde anlatabilmişimdir o bölgeyi.Bu durum sünnet operasyonu sırasında penis başına yada deliğe bir zarar verirmi?Bu durumlar sünnet olmama engelmidir?