Iyigunler hocam sperm dna hasar dna sonucu %30.6. Eski analizler %44.3 %47.6 hocam ignelere devam ediyorum simdi ne gibi tedavi uygulacaz bekliyoruz hocam sizi
Iyigunler hocam sperm dna hasar dna sonucu %30.6. Eski analizler %44.3 %47.6 hocam ignelere devam ediyorum simdi ne gibi tedavi uygulacaz bekliyoruz hocam sizi
Hocam iyi akşamlar biz senle görüşmek istiyorum 2009 da esim ts olmuş size çocuk Olmaz demiş iniz biz 1 yıldır harnup kulan dik aralıkta 2 adet sperm çıktı ama 13 olan fs 9 düştü ploraktin yükseldi 25 oldu vaz geçtik sizin sitede gördük bazı Hastalarının endol ve sudafet aldık kulandik 1 hafta sonra 3 adet siperm çıktı 2 haftasonları tüp bebek için gitik 5 adet çıktı ama canlanması ts olduk oda canlanmadi20 04 2016 da Şimdi devam ediyor sizin muayne nie gelmek ve bilinçli olarak kulanmali istiyor nolur enkisa zamanda bizi tedavi için çağırır sanık seviniriz hocam ts sonrası esim bosalirke kasiklarina ağrılar saplaniyor eskiden sperm i sıvı idi şimdi kati biz bir anne tedaviye başlamak istiyor beni benimde yumurta tembeligi var tek yumurta gelişiyor nolur bize yardım edin
Kolay gelsin hocam,yaşım 27 3yıllık evliyim aşagıdaki sperm analizi sonuçları: Sperm kons.:18 M/ml Toplam hareketli: %38 İleri hareketli: %26 Yerinde hareketli: %12 Hareketsiz: %62 Kruger: %5 Har.sperm kons.: 7M/ml İleri har.sperm kons.:5M/ml Ortalama hız: 6mic/sec Sperm hareket indeksi: 24 Toplam sperm: 90 M Hareketli sperm: 35 M İleri hareketli sperm: 25 M Lök.kons.: <1 ph: 8.0 viskozite: nomal hacim: 5.0ml Likifikasyon: normal Görünüm: normal (YIKANMA SONRASI 1ml Hacim, sperm kons. :14 M/ml, ileri hareketli %75, yerinde hareketli -%,hareketsiz: %25 HOCAM BU DEĞERLER HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİRMİSİNİZ? NASIL BİR YOL İZLEMEMİZ GEREKTİĞİ HAKKINDA.ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM,İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİM...