Meraba hocam benim sorum idrarimda siyah kurtlar görüyorum kan pıhtı değiller kesinlikle kimildiyolar bunun sebebi şimdiden teşekkür ederim
Meraba hocam benim sorum idrarimda siyah kurtlar görüyorum kan pıhtı değiller kesinlikle kimildiyolar bunun sebebi şimdiden teşekkür ederim
hocam kolay gelsin dün yani 25.11.2015 çarşamba günü kayseri de mikro tese ameliyatı oldum çok istememize rağmen canlı hücre bulunamadı ve eşimde bende çok büyük bir hayal kırıklığına uğradık buradaki doktor alınan dokuyu patolojiye yollayacağını ve 15 gün sonra hastalıkla ilgili bilgi vereceğini söyledi bu bizim birdaha tüp bebek denemememiz hiçbir şekilde çocuğumuz olamaz anlamınamı geliyor yardımcı olursanız çok sevinirim
mrb hocam ereksiyon yaşama sıkıntısından dolayı doktora gitiim ve 200 olması gereken değerim 217 çıktı. bunun üzerine doktor 2 haftada 1 olacak iğne verdi ve tekrar gittiğimde 160 lara indiğini söyledi bu değerin. bu sefer de nebido isimli iğneyi kullanmamı önerdi. bekarım. en azından evleninceye kadar bu iğneyi kullanmasam , evlenince problem devam ederse kullansam herhangi bir zararı olur mu?
Slm hocam ben 4 yıllık evliyim kocukken bir gavgada penisden bir diz yedik farkına varmadan uzun yıllar geçti ve ben rahatsız oldum fıtık var biliyordum ama iki yumurta karin bölgesine kaçmış ve ben askerlikten önce doktorla görüştüm bana sen ameliyat olursan çocuğun olmaz dedi olmasanda kenser gibi bir hastalığa yakalanır sin dedi bende olmadım 3 yıl önce erzurum araştırma hastanesine gittim bana neden ameliyat olmadigimi söylediler bende durumu acikladim onlarda o yanlış bilgi veren doktorlara kizdilar beni ameliyat ettiler bir yumurta sağlam biri coruk çıkmıştı simdi bir yumurta var ve bende bir yıl bekledim çocuk olmadı canlı doku 0 çıkmıştı en son tüp bebek yapalım dedik gittik bize ine falan verdiler 3,4 ay kullandım inekleri gitik ameliyata aldılar ama canlı doku bulunmadı simdi sizi gördüm benim bu durumuma bir çare bulunurmu hocam