sinan bey hipermetrop 7 ve 9 dereceleri için şuanda lazer tedavısı mumkun mudur
sinan bey hipermetrop 7 ve 9 dereceleri için şuanda lazer tedavısı mumkun mudur
Sinan Bey Merhaba 2001 yılında size lazer ameliyatı oldum.4 yaşımdan beri gözlük kullanıyordum. Sağ gözümde içe kayma vardı. Lazer ameliyatı sonrası gözlük kullanmayı bıraktım ve çok memnundum. Son 4-5 yıldır keratakonus ile boğuşuyorum. Size muayene olduktan sonra Buket Hanım ile konuştunuz ve Crosslinking oldum.Şuanda 42 yaşındayım ilerlemesi durdu ancak sağ gözüm de kornea kalınlığı değişmediği halde ( zaten az gören göz ) görme kaybı arttı. Keretakonus a çözüm bulunsa kornea eski kalınlığına ve açısına dönebilir mi? Göz içi mercek keratakonus hastalarına uygulanabilir mi? Keratakonus tedavisinde son gelişmeler ışığında umut var mı? Teşekkür ederim. Saygılarımla.
sinan bey merhaba, sol göz -11 miyop 0,75 astiğmat 485 mikron sağ göz -10 miyop 0,50 astiğmat 495 mikron acaba ben lazer tedavisi olabilirmiyim. tedavide amacım tabiki tam olarak görme sorunumu düzeltmek ancak bun zor olduğununda farkındayım . acaba lazer tedavisi olursam numaralarım kaç dereceye düşebilir. hiç lens kullanmadım yeni çıkan smile lazer benim gibi ince kornealar için bir umut ışığımıdır. yardımlarınızı rica ediyorum syg