Sangittal t2 fse aksiyel t2 fse aksiyel t1 flair koronal t2 flair cvp hocam
Sangittal t2 fse aksiyel t2 fse aksiyel t1 flair koronal t2 flair cvp hocam
iyi akşamlar hocam benim bir arkadaşım 2 yıl önce davranış bozukluğu sebebiyle doktora başvurdu baya testlerden sonra pad testı yapılarak demans teşhisi kondu kendisi 38 yaşında demans olmadan önce çok başarılı bir öğretmendi(ama gerçekten çok başarılı) bu aralar sol kolunu sureklı yukarda tutuyor bılmedıgı araçlara bınıp çocuk eğlence merkezlerıne gıdıyor ve olur olmaz yerlerde ıdrarını yapıyor.biz arkadaşları olarak ona bunları konduramıyoruz ve bırseyler yapmaya çalışıyoruz aslında cok yapılacak bırsey olmadığını bılıyoruz ama umut dünyası ıste samsundaki doktoru demans boyutu cok kucuk bu kadar ılerı sevıye hareketler olmaması lazım demıs acaba padte yanlışlık olabılır mı gercı 2 sefer yapıldı ama bırde tedavısı var mı ne yapılabılır duzelmesı ıcın sımdıden cok teşekkür ederız
Samsun'da Üniversitede Bu İşle İlgilenen Hoca Var; Onunla Görüşün.
Hocam merhaba ben 30 yasındayım 4 yıldır sebebi bulunmayan Ağrı'larla yaşıyorum bıktım tükendim artık boyun kol sırt Ağrı'larım bitmek bilmiyo boyun düzleşmesi dediler ilaçlar etki etmiyo başımda dengesızlık gözlerimde sürekli agırlık ve yorgunluk var bacak Ağrı'larım ve güçsüzlük var iki defa beyın emarı cektım temiz çıktı ama dayanamıyorum artık hayatım çekilmez oldu artık lütfen yardım edın
Hocam mrb sizi cok seviyorum 34 yaşındayım benim sorum 5 senedir başımın sag tarafında tek taraflı kulak arkasında başa dogru arada bıçak saplanır biçimde anlık agrılarım oluyor. Kulak burun boğaz doktoruna gittim muayne etti endoskopi yaptı temiz çıktı norolojiye gittim kan tetkiki yaptı psikolojik dedi emar cekmedi psikiyatriste gittim depresyon ilacı verdi geçmedi ama hala saniyelik girip çıkan acıyan batan agrılarım 5 yıldır çekiyorum ne yapabilirim.