Merablar.3 gun oce iliski sorasnda aşırı yanma oldu ertesi gun gecti fakat ara ara tatli kasintilar oluyo aynyla baktigimda kenarlarda kucuk küçük balncuk seklnde seylr goruyorum vekizmizilar.beyaz-sari arasndada akntim oluyo sebebi ne olabilir
Merablar.3 gun oce iliski sorasnda aşırı yanma oldu ertesi gun gecti fakat ara ara tatli kasintilar oluyo aynyla baktigimda kenarlarda kucuk küçük balncuk seklnde seylr goruyorum vekizmizilar.beyaz-sari arasndada akntim oluyo sebebi ne olabilir
mrb 28 yaşında 3 yıllık evliyim. 1 yıldır bebek istiyoruz. son 4 aydır dr a gidiyorum. tüm tahlil ve muayenelerim sorunsuz. yumurtlama ve çatlama sorunu olmadığını söylediği halde dr um klomen artı pregnly önerdi. ben çoğul gebelikten korkuyorum. sizce mümkünmü. birde eşimin degerleri sayı 62 milyon, morfoloji %2, hareketli %50, ileri hareketli %0 bu degerlerle normal yolla hamile kalma ihtimalim nedir. aşılama yada tüp bebek önerirmisiniz. klomenin başarı şansı var mı ve çoğul gebelik yapar mı lütfen cevaplayın
Merhaba Sebepsiz Kısırlık Dediğimiz Tanıyı Yaşıyorsunuz Ve Rahim Filmi Çekilmesinin Ardından Herşey Normal İse Aşılama Tedavisi İle Başlanmasını Önerebilrim. Eğer Bana Ulaşmak İsterseniz 0212 310 3100 Numaralı Klinik Telefonundan Arayabilirsiniz. Sevgiler.
Merhaba Böyle Bir Durum Varsa Bile Adet Gecikmeniz Olmadan Gebeliği Teyit Edemeyiz. Adet Gecikmeniz Olursa Kanda Bhcg Testi Yaptrımanızı Tavsiye Ederim. Sevgiler.