Hocam iltihapli purostat hastasiyim yardimci oluabilirmisiniz igne tedavisini önerirmisimiz
Hocam iltihapli purostat hastasiyim yardimci oluabilirmisiniz igne tedavisini önerirmisimiz
iyi gunler hocam benim esim silahli yaralama sonucu omurgasina saplanan kursun yuzunden engeli kaldi 1yilik evliyiz sperm cikisi olmadigindan dolayi tup bebek yapticaktik ama tese ameliyatinda sperm bulunamadi ve islem iptal edildi bu konuda bilgi almak istiyoduk hoc sperm cikisi olmaz mi bebek sqhibi olabilirmiyiz buna rahmen ? simdiden tesekurler hocam
Merhabalar hocam eşime azoostermi tanısı konuldu ve iki tarafında 3,5 mm boyutunda varikosel tespit edildi fsh 20.14 lh 8,73 çıktı henüz yeni öğrendik ve tedaviye başlamak için ne yapmalıyız onu öğrenmek istiyorum oraya geldiğimizde nasıl birşeyle karşılaşacağız çocuk sahibi olma şansımız var mı bunları sormak istedim