mrb hocam iğneleri saati satine göremi vurlmama gerekiyor birde soru cvp sayfanıza giremiyorum sistemmi değiti acaba.
İğneleri sabah yaptırmanızda fayda var.
mrb hocam iğneleri saati satine göremi vurlmama gerekiyor birde soru cvp sayfanıza giremiyorum sistemmi değiti acaba.
İğneleri sabah yaptırmanızda fayda var.
hocam merhaba, cinsel isteksizlik ve ereksiyon problemi yaşıyorum.5 yıllık evliyim elimi karıma süremiyorum elimi sürmek dahi içimden gelmiyor yaşadığım problemlerden ötürü . devlet hastanesinde testler yaptırdım sorun yok diyip pskoloğa yönlendirdiler fakat yapılan testlerin yeterliliğinden şüphelerim var. yapılan testlerin sonucunu size yazıyorum bu testler yeterlimidir bunu çok merak ediyorum.gençlik yıllarımda geçirdiğim ameliyat damar yollarına zarar vermiş olabilirmi? bu testler yapıldı fakat damar yolları incelenmedi .ürolojide yaptırdığım test sonuçları; Biyokimya: Glukoz sonuç: 83 mg/dL N(74-106) Üre : 28,5 mg/dL N(17-43) Kreatinin : 1,05 mg/dL N(0,67-1,3) Kolesterol : 174 mg/dL N(0-200) Trigliserid : 98 mg/dL N(0,150) HDL-C : 34 mg/dL N(40-60) LDL : 120 mg/dL N(60-160 VLDL : 19,60 mg/dL N(0-30) Hormon: TSH : 1,46 MIU/L N(0,4-4,2) Total PSA : 1,64 ng/dL N(0,4) Total Testosteron : 550,70 ng/dL N(241-827)
Hocam merhaba,3 yillik evliyiz esim azosperm 7 yasinda inmemis testisten ameliyat olmus smdi 25 yasinda suan sag testis yok sol tarafta olmasi gerkenden kucuk Genetik testleri normal Fsh 63 tu 3 aylik igne kullanimi sonunda 50lere dustu bu ay choriomon ve gonal deri alti kullandi fsh tekrar 65 e cikti total testesteron 145 .bu ay tese olmayi dusunuyo ama doktor pek umitli diil.siz bu sonuca gore bize ne kadar sans veriyosunuz sanirim ankaradasiniz biz istanbuldayiz ama siz eger bize sans veriyosaniz geliriz yaniniza yardimci olun yalvaririm ??