hocam benim göz numaramın ikiside 13 e yakın numaralar . doktora gittik bi tedavisi yok dediler ama bn artık herkes gibi net görmek istiyorum. hocam bnim gözüm için bi tedavi vrsa söylermisiniz? yaşım daha 13
hocam benim göz numaramın ikiside 13 e yakın numaralar . doktora gittik bi tedavisi yok dediler ama bn artık herkes gibi net görmek istiyorum. hocam bnim gözüm için bi tedavi vrsa söylermisiniz? yaşım daha 13
Muayene Ve Tetkikler Sonrası Göz Yapınız Uygun İse Lazer İşlemi Uygulanabilir.
Muayene Ve Tetkikler Sonrası Göz Yapınız Uygun İse Lazer İşlemi İle Numaralarınızdan Kurtulmanız Mümkün. Ama Göz Kuruluğu Lazerden Sonra Azalmaz. Belki Önleyici Uygulamalarla Sıkıntınız Minimuma İndirilebilir. Sağlıklı Günler.
Hocam ben 7. 8 yaşlarında göz bozuklugundan doktora gittim. ilk 3 numara miyop başladım ve her yıl hızla ilerledi suan 25 yaşındayım 11,50- 12,50 göz numaram. 1 2 yıldır ilerleme yok. Nedeni araştırmalardada bulunmadı göz damarlarim çok dolaşıkmış. Birde Keratokonustan şüphelenildi. ölçüde 47 çıktı yani sınırda imiş. Ameliyat olamazsın ancak mercek taktırabilirsin dediler. Açikcasi çok ilgilenilmedi. Korneave göz arkası damarları nın dolasik olmasi ile olan rahatsızlığa mercek takılır mi. Tabi 2.00 dereceden de astigmatim var. Bilgi verirseniz cok sevinirim. Teşekkürler. ...