merhaba hocam , ben 5 ay önce doğum yaptım 2 ay sonra adetim geldi 2 ay düzenli adet gördüm fakat bu ay daha olmadım kahverengi leke geldi, düzenli emziriyorum hamile belirtisi olarakta halsizlik hissediyorum lütfen yardım edin acaba hamilemiyim
merhaba hocam , ben 5 ay önce doğum yaptım 2 ay sonra adetim geldi 2 ay düzenli adet gördüm fakat bu ay daha olmadım kahverengi leke geldi, düzenli emziriyorum hamile belirtisi olarakta halsizlik hissediyorum lütfen yardım edin acaba hamilemiyim
Oncelikle merhaba, Sormak istedigim erkek arkadasim ve ben birlikte olduk ilk on iki saat icinde norlevo oldum ancak regl tarihim 14 gun kadar gecti gebelik testi yaptim negatif cikti ancak yine de hamile olma ihtimalim var mi diye merak ettim. Musait oldugunuz zaman cevap verirseniz cok sevinirim tesekkurler.
Merhaba Gebelik Testi Yaptırmışsanız Ve Negatif İse Gebelik İhtimali Yoktur. Bu İlaçlar Adet Düzensiliklleri Yaratabilir. Sevgiler.