merhaba hocam , ben 5 ay önce doğum yaptım 2 ay sonra adetim geldi 2 ay düzenli adet gördüm fakat bu ay daha olmadım kahverengi leke geldi, düzenli emziriyorum hamile belirtisi olarakta halsizlik hissediyorum lütfen yardım edin acaba hamilemiyim
merhaba hocam , ben 5 ay önce doğum yaptım 2 ay sonra adetim geldi 2 ay düzenli adet gördüm fakat bu ay daha olmadım kahverengi leke geldi, düzenli emziriyorum hamile belirtisi olarakta halsizlik hissediyorum lütfen yardım edin acaba hamilemiyim
Merhaba klomen tedavisiyle hamile kalmaya çalışıyorum. Adetin 16. Günü sağ yumurtalıkta 20 mm büyüklüğünde yumurta gördü doktorum. Çatlatma iğnesi vurdu. Bugun adetın 32. Günü hala regl olmadım. Ama regl olacakmışım gibi ağrım var. Bugün çok az kahverengi leke oldu. Adet mi olucam acaba? Teşekkür ederim
Merhaba hocam ben 8 ay once kurdaj oldum son 4 aydir cocuk istiyorsuz ama olmuyor gecen ay ikigun gecikme oldu kan testi 9.19 cikti kanamam oldu ve doktora gitim hic bir sorun olmadigini soyledi en son adetim temuzun 18 odum ve esimle 31 iliski odu daha sonra iliski olmada suan adetime 4 gun var sag kasigimda agri var halsizlik var gebelik olur mu bu arada yasim 32 ve 31 gun de bir adet oluyorum