merhaba hocam ben eşim ile 27 şubat da birlikte oldum iş için şehir dişina gitti 1 hafta sonra adet oldum şimdi olmam gerekiyor ama 2 gündür lekelenme var ama kanamam yok 5 gün oldu geçikmem ne yapmalıyım
merhaba hocam ben eşim ile 27 şubat da birlikte oldum iş için şehir dişina gitti 1 hafta sonra adet oldum şimdi olmam gerekiyor ama 2 gündür lekelenme var ama kanamam yok 5 gün oldu geçikmem ne yapmalıyım
Hocam iyi gunler. Ben bekarim adet duzensizligi var tam tarihlerde hasta olamiyorum gec oluyorum doktorada gittim hastaliginin 3.günu gel dedi ama denk gelmedi bi gidemedim. Simdi de il degisikligi yaptim 3 hafta oldu havalar da cok sicak. Hasta olmam gerekiyor ama olmadi dün bi kac damla kan geldi ve bugunde kahverengi akinti geldi neden boyle psikolojik olarakta cok etkilendim