Bir yildir deniyoruz ama cocugumuz olmuyor hocam karimda kis oldugunu soylediler bu engel olurmu birde sperm testi yaptirmak istiyorum bunun icin sizemi gelmeliyim
Bir yildir deniyoruz ama cocugumuz olmuyor hocam karimda kis oldugunu soylediler bu engel olurmu birde sperm testi yaptirmak istiyorum bunun icin sizemi gelmeliyim
Hocam merhaba .hocam benm adet günüme daha 5 gün yada 1 hafta vardı ama erkn oldum ve az miktarda geliyor ara ara yürüdükce başım dönüyormuş gibi oluyor ve kasıklarım ağrıyor daha önce regl oldgmda karnm cok agrırdı yanı şiddetli agrım olrdu ama bgn öyle bısey olmadı akıntım cok olmaya başladı acaba hamilemiyim ??? Hocam
Merhaba Sistemdeki Aksaklık Nedeniyle Sorularınız Bana Yeni Ulaştı Bu Nedenle Sorunuza Şimdi Yanıt Verebiliyorum. Gebelik İçin Adet Gecikmesiyle Birlikte Kanda Gebelik Testi Yaptırmak En Emin Yoldur. Sevgiler.
Iyi günler hocam ben 3 aylik evliyim ve evlendikten sonraki adet süreçteki agrilarim artti ve adetime yakin da kahverengi Beyaz bazen açik renkte sivi akmaya basladi ama kahve rengi akintim daha fazla sizce bunun sebebi nedir neden oluyor kasik agrilarim bel agrilarim bas agrisi oluyor bende rica etsem soruma yanit verir misiniz simdiden tesekkür ediyorum