mrb hocam benım sperm degerlerim cok guzel sadece volum 1ml cıkıyor dıyer hersey normal mış volumu nasıl attırabılırım
mrb hocam benım sperm degerlerim cok guzel sadece volum 1ml cıkıyor dıyer hersey normal mış volumu nasıl attırabılırım
Testis Tümörü Varsa, Önce Bunun Tedavisi Gerekir. Sonra Da Testosteron Seviyesine Göre Bir Tedavi Planlanır Ama Tümör Riski Daima Göz Önünde Bulundurulmalıdır. Saygılarımla.
mrb hocam ereksiyon yaşama sıkıntısından dolayı doktora gitiim ve 200 olması gereken değerim 217 çıktı. bunun üzerine doktor 2 haftada 1 olacak iğne verdi ve tekrar gittiğimde 160 lara indiğini söyledi bu değerin. bu sefer de nebido isimli iğneyi kullanmamı önerdi. bekarım. en azından evleninceye kadar bu iğneyi kullanmasam , evlenince problem devam ederse kullansam herhangi bir zararı olur mu?