Merhabalar. benim adetim,normalde,çok düzenli ,gelirdi ama nilanlımla ilişki yasadık içine boşalmadan çektik. ve bu ay 14 gun adet olmadım yumurtalıklarımda ağrı var, ve sık sık idrara çıkıyorum kasıkçarım ara ara ağrıyor. 20 yasındayım napmam lazım
Merhabalar. benim adetim,normalde,çok düzenli ,gelirdi ama nilanlımla ilişki yasadık içine boşalmadan çektik. ve bu ay 14 gun adet olmadım yumurtalıklarımda ağrı var, ve sık sık idrara çıkıyorum kasıkçarım ara ara ağrıyor. 20 yasındayım napmam lazım
Merhaba hocam benim adet tarihim ekim 8 de ama hala adet görmedim 3 gün önce kahverengi leke geldi ertesi gün açık pembe ve daha sonra o lekelenmeler kesildi. Bugün tes t yaptım ama negatif cıktı :( test yapmak için biraz daha beklemelimiyim. Leke gelmeden öncede karın icim yırtılır gibi agrıdı ve sag kasıgıma igne gibi bi sancı saplandı.. beni bu konuda aydınlatırsanız cok mutlu olurum İlginiz için teşekkür ederim
Mrh bn 6 aylık evliyim bir defa dusuk bir defada şüpheli gebelik yaşadım bu ay ise adetim 24unde olmam gerekirken 22sinde oldum 2 gün surdu ve şuan damla damla geliyor mide bulantısı ve bel agrim var normalde adetim 6 gün suruyodu sizce hamile olma ihtimali var mi bu arada karın bölgede ince bi çizgi halinde kahverengi lekem oluştu cevap verirseniz çok sevinirim