Hocam merhaba benim 7 Yaşında prüvat dehidrogenaz eksikliği tanılı çocuğumuz var. Ancak davranışsal olarak williams sendromu olabileceğini düşünüyoruz tablo prüvat gibi seyretmiyor. Size getirmemizin gerekliliği var mıdır teşekkürler
Hocam merhaba benim 7 Yaşında prüvat dehidrogenaz eksikliği tanılı çocuğumuz var. Ancak davranışsal olarak williams sendromu olabileceğini düşünüyoruz tablo prüvat gibi seyretmiyor. Size getirmemizin gerekliliği var mıdır teşekkürler
Doktorunuzun Söylediği Esas. Çünkü Onu O Takip Ediyor. Bu Durumlarda Düzelme Olabilir. Takip Eden Doktorla Görüşün. Çok Geçmiş Olsun.
iyi günler hocam affınıza sığınarak bir soru sormak istiyorum. babam her gece uykusunda sabaha karşı bağırarak konuşuyor ve zaman zaman yere veya duvara vuruyor yaklaşık 4 yıldır bu devam ediyor. daha önce bir kaç defa doktora gitti ama ilaç verdiler ve bu ilaçlar çok etkili olmuyor. babam 68 yaşında ve ne gibi bir yol izlemeliyiz... şimdiden teşekkürler..