Hocam ben 6 gündür adet olmadım bugün 7 altından koyukahverngi kan geldi bugün doktora gittim bana HCG 5.53 çıktı ulm 0.10 çıktı sizce hamilemiyim belimde agrim var hala adet olmadım yardımcı olun lütfen
Hocam ben 6 gündür adet olmadım bugün 7 altından koyukahverngi kan geldi bugün doktora gittim bana HCG 5.53 çıktı ulm 0.10 çıktı sizce hamilemiyim belimde agrim var hala adet olmadım yardımcı olun lütfen
Merabalar hocam ben 3 aydır korunmuyorum korunmayı bıraktıktan sonra iki ay normal bir şekilde her ayın 3 ünde olduğum gibi adet gördüm üçüncu ayım da ise günümde adet olmadim bir hafta geçti evde idrar testi yaptüm negatif çıktı bir hafta daha bekleyim ayın 18indi yani iki hafta sonra kadın doğum uzmanina gittim kese yok dedi kan tahlili yaptı negatif bu durumu öğrendikten 3 gün sonra adet gördüm bunu neden oldu bu hiç anlamadım acaba sürekli gebelik beklediğim için mi oldu yaniye psikolojik mi öncelikle bunu öğrenmek istiyorum şimdi ondan sonra geçen ay 21 adet gördüm görmeden iki gün önce kahverengi lekelendim iki gün sonra adet gördüm bu ay ayın 25 ve hala adet görmedim 3 gün kahverengi lekeler geliyor ama adet görmüyorum doktora gitmek istemiyorum gene birşey yok dye lütfen bana yardımcı olur musunuz doktor hanımmm...
ben 18 yaşındayım . kac tane hastaneye gittim doktor polikistik over sendromu teşhisi koydu . kistler var dedi. yazz tableti kullanmamı söyledi. bir kac yıldır kullanıyorum ama nasıl kullanacağımı da tam olarak bilmiyorum. günlerini de düzensiz kullandığımı biliyorum. tablet bittikten sonra 7 gün ara verilecekmiş sanırım . ben daha fazla ara verdim . bunun bende herhangi bir yan etkisi olurmu herhangi bi zararı olurmu ? ve ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz ? tablet kullanmadıgım süreclerde hiç adet göremiyorum. tablet sayesınde adet görüyorum. ilerde cocuk yapmamda problemler olurmu ? vucudumde cok kıllanma sikeyetim var yüzümde falan cok morelim bozuluyor? bana yardımcı olur musunuz ? sürekli hastaneye gitmek istemiyorum lutfen sorularıma cevap verin ?
Merhaba hocam evlenmeden 4 ay once polikistik over oldugumu ogrendim bu bizde genetik tum teyzelerimde var ama cok sukur hepsinin bebegi var ben 4 aydir evliyim ve korunmadik hic ama hala hamile degilim sizce polikistik overden dolayi hamile olmama ihtimalim varmi adet ortalamam da 34 gun falan en son gecen ay 10 gun gecikti test yaptim negatif cikti sonra adet oldum korkuyorum hamile kalamazsam diye