hocam 3 yasinda kizim var bleferafimozis sendromu dogustan göz kapaklari düsük siz bu ameliyat i yapiyomusunuz yada önereceginiz doktor var mi saygilar
hocam 3 yasinda kizim var bleferafimozis sendromu dogustan göz kapaklari düsük siz bu ameliyat i yapiyomusunuz yada önereceginiz doktor var mi saygilar
Merhaba sinan bey..benim iki gozumdede 5.50 hipermetrop ve 2.00 derece astigmat var.12 yıl lens kullanan biri olarak doktora gidip lazere uygunluk testlerinden geçtim.ve uygun olduğunu söyledi doktorum..yasin 36...custom i lastik olacagimi söyledi..kayman gecermi ve gozumde 1numara miyop birakacagini söyledi..gözdeki kayman gececekmi ve numara geyuksemes bile kayma geri gelirmi..geri dönüşümü nasil olur..lütfen yorumlarinizi bekliyorum.çok mutsuzum...
Bundan tam 1 hafta önce bu gün eximer lazer tedavisi oldum yarın gözümdeki lensler alınacaktı ama bu gün damlaları damlattıktan sonra gözümü peçeteyle silerken sağ gözümün kendi çıktı zaten yarın alınacaktı bi sıkıntı olurmu?İlaçların reçetelerini okudum flarex korneada incelme yapabiliyormuş bu yüzden lens olmadan damlatmadım eyestil visudrop ve vigamox u kullandım bi sıkıntı çıkarmı?
Hocam merhaba, yaşım 27 yaklaşık 17 senedir gözlük kullanıyorum ve hiç lens kullanmadım. Her iki gözüm de 3.25 miyop. Sorum ise şu verdiğim bilgilerin dışında sağ gözümde 7-8 senedir uçuşan cisimler var; doktor bunun sebebinin göz içindeki sıvının yansımasını görüyorsun şeklinde izah etmişti. Bir de bazı dönemlerde yoğlunlaşan bazı dönemlerde ise hiç fark edemediğim bir gece körlüğüm var yine sağ gözümde. Bunlar lazer ameliyatı için bir sorun teşkil eder mi? Miyop için lazer ameliyatının bu sorunlara da bir çözüm olması mümkün mü? Teşekkürler.
Öncelikle Genel Bir Göz Muayenesi Olmanız Lazım Damlalı Ve Damlasız, Muayene Ölçümler Sonrası Göz Yapınız Lazer İşlemi İçin Uygun İse Lazer Uygulaması Yapılabilinir.