25.12.2014 tarihinde çekilen MR sonucundan çıkan Sağ serebellar hemisfer posteromedalinde 16x9 mm boyutunda T1 hipo - T2 hiperintens araknoid kist ile uyumlu lezyon izlenmiştir. NOT: Bu soruyu 15 yaşındaki kız çocuğu için sormaktayım.
25.12.2014 tarihinde çekilen MR sonucundan çıkan Sağ serebellar hemisfer posteromedalinde 16x9 mm boyutunda T1 hipo - T2 hiperintens araknoid kist ile uyumlu lezyon izlenmiştir. NOT: Bu soruyu 15 yaşındaki kız çocuğu için sormaktayım.
hocam merhaba.boynumda düzleşme ve 3 tane fıtık olduğu söylendi.kafamın sol tarafı komple uyuşuyor sık sık.( boynum,çenem,dilim,yüzüm,tepeme kadar yani komle sol tarafım uyuşuyor).kafımda alnımda karıncalanma gibi şeyler oluyor.bu düzleşme ve fıtıklar bu şikayetleri yaparmı.ayrıca kafamın sol tarafında plaklar var.t1 t2 bölgesi yazıyor.öğrenmek istediğim sadece fıtıklar yaparmı bu uyuşmaları.tşk ederim hocam