15 yasindayim.gozumun derecesi gozluk kulanmama ragmen 75 ten 2 bucuga yukseldi gozluk kulanmam dahada ilerletiyor bi faydasini da goremiyorum.ameliyat uygun goruyormusunuz
15 yasindayim.gozumun derecesi gozluk kulanmama ragmen 75 ten 2 bucuga yukseldi gozluk kulanmam dahada ilerletiyor bi faydasini da goremiyorum.ameliyat uygun goruyormusunuz
Ben 35 yasinda -2.50 miyop biriyim.az da astigmat var. daha önce dünya goz hastanelerinde lazer yaptirmak istemistim ancak göz yapimda simetri bozuklugu oldugunda(Tibbi olarak baska ismi de olabilir) lazer olamayacagim ancak ameliyatla mercek taktirabilecegim söylendi. Akilli yada kalici lens denilen yöntemle boyle gozlere ameliyatla bu lenslerden takiliyor mu.Izmirde bunu uygulayan hastane veya doktor var mi.tesekkürler
Sinan hocam merhabalar ben 42 yaşındayım bende -10.5 miyop var .kalıtsal retinal disrofi tanısı var .gözlükle veya lensle tam göremiyorum dışarıda güneş ışınlarıda görmemi etkiliyor . lens kullanıyorum . dışarıda güneş gözlüğü takıncada görmem çok azalıyor. işimden dolayı biraz daha görmem için bir tedavi varmı..kök hücre veya farklı bir tedavi hep bir umut bekliyorum..Sizleride yakinen takip ediyor . Başarılarınızın devamını diliyorum. Benim durumuma bir çare bir umut olursanız ve ilgilenirseniz size sonsuz minet duyarım . teşekürler. saygılarımla