1 haftadır ayağım burktum çok ağrı var birazda şişlik var bana yardımcı olurmusunuz
1 haftadır ayağım burktum çok ağrı var birazda şişlik var bana yardımcı olurmusunuz
Merhabalar Muharrem Bey. Benim kizim 7 aylik sag bacagi pffd (short femur about 55% ). Superhip amaleiyati yapiyormusuz cocuklarda? Ve kac yasinda basliyor tedavi? Akabinde femur uzatma amaliyatlari nezaman basliyor superhip ameliyarindan sonra? Pediatric ortopedist misiniz?. Tesekkurler. Eda
Mrhb Hocam Ben yaklaşık 15 Yıldır bu sorunla boğuşuyorum ayağıma almış oluğum bi darbe sonucu ayağımda bi ağrı oluşmuştu fakat spor bölümüne hazırlık aşamalarında olduğum için bazan ağrı kesicilerle bazende ağrıyı önemsemiyerek bu sorunllu ayakla spora devam ettim fakat sonraki süreçlerde ağrılarım ayağımın bütününe yayılmış dediğim süre zarfı boyuncu rizede gitmediğim doktor kalmadı fakat hiçbir çare bulamadım artık ayak üzeriem basmakta dahi güçlük çekiyorum sizden yardımınızı rica ediyorum sevgi ve saygılarımla
Merhaba,ben 57 yaşındayım.Kalçalarımda abseli diş ağrısını anımsatan şiddetli ağrılarım oldu.Öyle ki yürüyemedim.Bursit teşhisi kondu ve PRP yöntemi uygulandı(bir ay arayla üç kez).Sekiz ay oldu.Faydasını gördüm fakat biraz yürürsem ayakta kalırsam yine sızlamaya başlıyor.Hiç bir zaman kilolu olmadım 38 bedenin üzerine çıkmadım.Ben yürüyüş yapamayacak mıyım? prp yöntemi tekrar edilebilir mi?Ya da başka bir tedavi yöntemi var mı? Saygılarımla