merhabalar; yaklaşık bir ay önce size kızlık zarı dikimi yaptırdım.dediğiniz herşeyi uyguladım ilacıda.bu aralar alt kısımdan ağrım vardı baktım yan kısımda iltihaplı kızartı şişkinlik olmuş biraz sarı akıntımda oluyor ne yapmalıyım .teşekkürler
merhabalar; yaklaşık bir ay önce size kızlık zarı dikimi yaptırdım.dediğiniz herşeyi uyguladım ilacıda.bu aralar alt kısımdan ağrım vardı baktım yan kısımda iltihaplı kızartı şişkinlik olmuş biraz sarı akıntımda oluyor ne yapmalıyım .teşekkürler
İyi calismalar. 2016 nisan ayinda dogum kontrol hapi ile korunmayi biraktm ve bu zamana kadar regl duzensizligim var. İki ay once uzun suren kanama sikayeti ile doktora gittim pko var dedi rahim agzinda yara yakma islemi ve enfeksiyon tedavi yapti ve pko icin bi tedavi uygulamadi. Bu ay 24gundur suren kanama var ama kanama miktari az doktora gittim bisey bulamadi bence yasmine basla dedi ama ben cocuk istedigim icin baslamak istemiyorm fakat kanamamda kesilmiyor sizce ne yapmaliyim bu sorunun cozumu nedir bana yardimci olur musunuz?
Hayırlı günler.ben 20 yaşındayım evlılıgımın 5.ayında hamıle kaldım ancak bebek gelısmedı gecıkmıs dusuk yasadım ve doktorlar kurtaj olmamı soyledıler ve oldum. Kurtajdan sonra 3 ay korundum, tekrar hamıle kalmak ıstedıgım ıcın hıc korunmadım ve uc aylık sureden sonra 6 aydır korunmuyorum ve hamıle kalamadım doktora gıtmeyı dusunuyorum sız bana neler onerırsınız bılgınıze ıhtıyacım var cevaplarsanız cok sevınırım. Tesekkurler.