selam kolay gelsin.yapılan tahlillerde sperm morfolojisi %0 çıkıyor.en sonda %60 globozospermi var dend isayı ve harekette sorun yok acaba bu koşullarda tüp bebek yöntemiyle çocuk ola şansı varmıdır
selam kolay gelsin.yapılan tahlillerde sperm morfolojisi %0 çıkıyor.en sonda %60 globozospermi var dend isayı ve harekette sorun yok acaba bu koşullarda tüp bebek yöntemiyle çocuk ola şansı varmıdır
hocam ben depresyon ve stres yasadım bu yüzden testosteronum düştü şifa hastanesine giitim üroloji kan testlerinden sonra total 2.62 igne tedavisi verdi 3 ay sonra ölçümde 2.74 serbest ilkinde 6 .11 sonra 8.00 enson 12 ve bana igne tedavisini kesti endokrine sevk etti onlarda tahlilden sonra bunun psikolojik oldugunu psikoloji tedavisiyle gececegini söylediler 15 aydır böyleyim enson dokuz eylüül hastaneye gittim onlarda hipofiz testis kan tahlili kortizol fsh hepsi normal çıktı kullanmış oldugun deprasan ilaçlarının testosteronu düşürdüğünü söylediler yine tedavi için ilaç vermediler ne yapmam lazım cinsel isteksizlik ereksiyon olamama şikayetlerim devam ediyor ne yapmalıyım bekliyorum ama aynı ben böylemi kalacam dr lar tam açıklama yapmıyor sen böyle kalacan dr dr gezme buna alış deseler ona göre bende kaderime razı olan ltf bu konuda yardın edin tşkler
Eğer Tetkiklerde Normal Bulunduysa, Dışarıdan Kontrollü Olarak Hormon Tedavisi Alabilirsiniz. Bunu Endokrinoloji Uzmanları İle Yapabilirsiniz. İsterseniz Sizi Ben De Görebilirim. Saygılarımla.
merhaba hocam ben azospermiyim 34 yasim var 9 yillik evliyim simdiye kadar ne kadar tedavi gordum ama bi sonuc vermedi sonunda haziranda mikrotese uyqulandi ondan da bi sey cikmadi bazi hormonlarim yuksekdi fsh 30 lh 21 iki ay armideks ve prooxed kullandim tesede bi sonuc vermedi benim icin ne yapila bilir cocuk sahibi olma sansim varmi lutfen bana cevab yazin bekliyorum