Slm. Hocam sorum su ocak 20 24 arası regl oldum ilaç kullanıyorum fakat 1 şubat 2 3 şubat kanamam oldu çok ağrım var daha önceden düşük yaptım neden böyle olduğunu anlamıyorum parca halinde kanamam var
Slm. Hocam sorum su ocak 20 24 arası regl oldum ilaç kullanıyorum fakat 1 şubat 2 3 şubat kanamam oldu çok ağrım var daha önceden düşük yaptım neden böyle olduğunu anlamıyorum parca halinde kanamam var
Hocam merhaba, ben 16 yaşında kist oluşumundan dolayı ameliyat olarak bir yumurtalığım alınmıştı. Şuan 22 yaşındayım. 3 aydır düzensiz Bir adet dönemim oldu. Bununla birlikte adetlerden birkaç gün sonra lekelenmeler yaşadım. En son Adetimin 6. günü doktora gittiğimde karından ultrason muayenesi ile 4.5 cm lik kistim olduğunu söyledi. Bana doğum kontrol hapı verdi. Ve bir kaç gün sonra beta hcg testi ile CA 19-9 gibi birkaç test istedi. Size sorum şu, beta hcg testi yalnızca hamilelik te istenen bir test midir? Hamilelik ihtimalim olabilir mi ?