Sol temporal lob antrenör kesimde eksternal boş mesafesinde genişleme dikkati çekmektedir aynı zamanda adrenoid vejetasyon sekonder nazofarinks hava kolonu posterior duvarda daralmistir
Sol temporal lob antrenör kesimde eksternal boş mesafesinde genişleme dikkati çekmektedir aynı zamanda adrenoid vejetasyon sekonder nazofarinks hava kolonu posterior duvarda daralmistir
Merhabalar.Oğlum 6 yaşında iki gün önce migren tanısı konuldu.Götürdüğümüz doktor sibelium diye bir ilaç verdi ve günde bir tane yarım kapsül içmesini söyledi.Bir ay sonra kontrole gelmemizi istedi.Benim korkum ilaç oğluma zarar veririmi çünkü daha çok küçük.Sorumu cevaplarsanız çok sevinirim.Bulunduğumuz şehirde çocuk nöroloğu olmadığından size yazdım .Şimdiden çok teşekkür ederim.
Merhaba Dr hanım ben 17.11.1014 tarihinde doğum yaptım 1 hafta yada 10 gün sonra bebeğimin ayağında titreme şikayeti ile de başvurdum Dr biraz takip edelim dedi tutunca geçiyorsa sıkıntı yok dedi evet geçiyordu fakat ben rahat etmedim çocuk nörolojiye götürdüm Eeg çekildi normal çıktı metabolizma ve genetik kons istendi mr istendi mr raporunda kollus karpozum olduğundan ince çıktı metabolik Hast olabilir dediler ama metabolizma testleri normal çıktı genetik henüz çıkmadı mr çekildiğinde bebeğim 1.5 aylıkta şuan 5 aylık gelişimi ile ilgili bi sıkıntı yok kollus karpozum ince olması bize bi sorun yaratır mı ve bazı makalelerde doğumdan sonra 12 .aya kadar geliştiği yazıyor doğrumı ne önerirsiniz
umaram okursunuz.bebeğim 7 aylık ve kafasıı tutamiyor otura mıyor ayıa gore gerı.cocuk nöroloji uzmaına goturuyorun trabzona.bellı tallıhler yapılıyo temiz cıktı yalız enzımlerı yuksek.ne yapmalıyım bı anne olarak ınanın cok koyuyum napacağimi bılemez oldum.ne yapmalıyım?? cvp yazarsanız cok sevınırım.