Doktor bey iyi çalışmalar benim sol bacagimda diz eklem yerinden ayak bileğine kadar damar sis gittim muayene oldum ama henüz yetmezliği tesisi koydular ameliyati nazil olmalidir yardimci olursaniz sevirinirim
Doktor bey iyi çalışmalar benim sol bacagimda diz eklem yerinden ayak bileğine kadar damar sis gittim muayene oldum ama henüz yetmezliği tesisi koydular ameliyati nazil olmalidir yardimci olursaniz sevirinirim
sayın hocam 15 mart cumartesi günü bir erkek bebek dünyaya getirdim. bebeğim tüm hamilelik sürem boyunca normalin bir hafta önünde gitti. tüm testlerim normaldi.fakat doğar doğmaz pulmoner atrezi olduğunu öğrendik. 4 ay 10 gün yaşadı. şant ameliyatı oldu ve belli bir zaman sonra kilo aldığı için şantın yetmediği ve tek ventrikül amleliyatının olması gerektiği ve 6 aylık olmasını beklemeye gerek olmadığı söylendi. ameliyat öncesi doktorumuz bu ameliyat ile tüm kalp problemi bitecek dedi. malesef bebeğim enfeksiyon aldı ve vefaat etti. şu anda hala depresif bir durumda olduğumu söyleyebilirim açıkça. fakat bu hastalığın nedenini ya da önlemini çok araştırdım. doğumsal bir hastalık olduğu için tekrar bir gebelik döneminde aynı durumla karşılaşırmıyım bu beni çok korkutuyor. fakültede genetik bölümünde araştırma yaptırdım. 22 tane kromozom bakıldığını söylendi. tamamının bakılmadığı ve kalıtsal bir durum olmadığı söylense de bu beni ikna etmedi. hamilelik düşünmek için çok erken fakat öyle bir durumda ne yapmalıyım ve tekrar böyle birşey yaşarmıyım? lütfen bana yardımcı olun. şimdiden teşekkürler
Öncelikle Kötü Bir Tecrübe Yaşamışsınız, Geçmiş Olsun. Genetik Testlerle Kesin Bir Sonuç Alınamamakla Beraber Önemli Bilgi Vermektedir. Bir Sonraki Çocukta Tekrar Hastalıkla Karşılaşmanız Düşük İhtimal. Bunun İçin Hamileliğin Erken Döneminde Testler Ve Ana Rahminde Ekokardiyografi Yaptırabilirsiniz. Doç. Dr. Özer Selimoğlu
Evet Kalp Pili Gerekiyor Sanırım. Fakat Nedene Yönelik Araştırma Tetkik Yapılması Gerekiyor. Geçmiş Olsun.
ben 14 yaşındayım fmf hastasıyım 8 yıldır 4 tane ilaç içiyorum ama kan değerlerim çok yüksek çıkıyor şimdi yeni bir igne tedavisine başlıyacaklarmş ama merak ettigim birsy var fibrinojen testi yaptıklarında 2005 yılında 492 çıkmış ve 2014 yılında yapıldığında 519 çıktı bunun bir zararı varmıdır
Geçmiş Olsun, Bir Hematologla Görüşseniz Daha İyi Olur.