merhaba sinan bey annem de göz tansiyonu var göz damarlarında bundan dolayı tahribat oluşmuş ancak retina sağlammış gözlük kullanıyor durumu lazer tedavisine uygun mu ?siz nasıl bir tedavi önerirsiniz?şimdiden teşekkürler...
merhaba sinan bey annem de göz tansiyonu var göz damarlarında bundan dolayı tahribat oluşmuş ancak retina sağlammış gözlük kullanıyor durumu lazer tedavisine uygun mu ?siz nasıl bir tedavi önerirsiniz?şimdiden teşekkürler...
Hocam merhabalar benim 4 yaşında kızım var.6 aylıkken nistagmus teşhisi kondu.belli bir baş pozisyonu yok.6 ayda bir ankarada doktorumuz var oraya gidiyoruz.istanbulda bu konuda uzmanlşmış doktor önerebilirmisisniz.birde genetik değil nörolojik olarakta problem yok sağ göz 1 sol göz 2 derece gözlük kullanıyor.titremesi çok azaldı.tamamen geçmez deniyor.doğrumudur ilerde görme problemi yaşarmı birde bir yazıda glokom damlalarının nistagmusta başarılı olduğunu okudum siz nedersiniz.teşekkürler.
Sinan bey iyi gunler dilerim, sizin basarilarinizi duydum ve size tavsiye uzerine yaziyorum. Annem 80 yasinda ve bir goz oldukca bulanik goruyordu. Sigorta hastanesine alisik olduklari icin oraya gitmisler, katarakt icin ameliyat gunu almislar, ben sehir disinda yasadigim icin yanlarinda degildim. Fakat ameliyat gunu goz bebegi buyumesi gerceklesmedigi icin ameliyat iptal olmus. Kartal egitim arastirma hastanesine yonlendirmisler. Bu durumda siz ne tavsiye edersiniz, goz bebeginde genisleme olmamasi cok ender goruluyor dediler. Simdiden cok tesekkurler ve basarilarinizin devamini dilerim. Nevin
Bazı Hastaların Gözbebeğinin Büyümediği Doğrudur. Hiçbir Şekilde Büyüme Sağlanmıyorsa Ameliyat Esnasında Pupilla Gergi Halkası Kullanılarak Operasyon Planlanabilir.