benim şikayetim ben adet olmadım bu ay ve adetim gecikti dünde gebelik testi yaptım negatif cıktı sizce hamilemiuim vede kasıklarımda agrı var ... Bugunde cok hafif kan geldi akıntımla beraber... Teşekkürler
benim şikayetim ben adet olmadım bu ay ve adetim gecikti dünde gebelik testi yaptım negatif cıktı sizce hamilemiuim vede kasıklarımda agrı var ... Bugunde cok hafif kan geldi akıntımla beraber... Teşekkürler
Merhaba doktor hanım, ben duzensiz adet goruyorum. eylül 25inde adet olmuştum. Ekim ayında adet olamadım. Gecikmenin 3. Gününde idrarla gebelik testi yaptırdım negatif çıktı. Herhangi bir hamilelik belirtim yok. Sadece aşırı gaz, sarı akıntı ve sağ yumurtalığımda ağrı var . şuan gecikmenin 10uncu Gunundeyim. Ayrıca lazer epilasyona gidiyorum bunun bir etkisi olabilir mi gecikmede?
Merhaba hocam ben 8 ay once kurdaj oldum son 4 aydir cocuk istiyorsuz ama olmuyor gecen ay ikigun gecikme oldu kan testi 9.19 cikti kanamam oldu ve doktora gitim hic bir sorun olmadigini soyledi en son adetim temuzun 18 odum ve esimle 31 iliski odu daha sonra iliski olmada suan adetime 4 gun var sag kasigimda agri var halsizlik var gebelik olur mu bu arada yasim 32 ve 31 gun de bir adet oluyorum