Hocam iyi günler 17 yaşındayım mast yaptım sabah kalktığımda çamaşırımda biraz kan vardı kızlığımın bozulma ihtimali var mı içine her hangi bişey sokmadım veya karın sancılarım var adet mi olucam lütfen yardım edin çok korkuyorum
Hocam iyi günler 17 yaşındayım mast yaptım sabah kalktığımda çamaşırımda biraz kan vardı kızlığımın bozulma ihtimali var mı içine her hangi bişey sokmadım veya karın sancılarım var adet mi olucam lütfen yardım edin çok korkuyorum
Merhabalar hocam benim adetim normalde düzenli olur 4-5 gün sürerdi gecen ay 2 gün sürdü ve bu ay da 1 gün sürdü adet kanamasimiydi bilmiyorum sonra leke halinde geldi sonrasinda da pembe kahverengi bi akintim oldu kasiklarimda agri vardi sol tarafinda bu neden böyle olmus olabilir Test yaptim negatif cikti, cevapiniz icin simdiden tesekkür ederim
Merhaba hocam benim 12 gündür adetim geçikti 7. Gününde kan testi yaptim 0.17 çikti ve hala adetim olmadi. Sadece; 3 gündürlavabo ya gidince çok açik renkte kanamam oluyor ancak pedim tertemiz pede leke bile degmiyor . Acaba üstüne görmemi yasiyorum bugün idrar testi yaptim negatif çikti ?? ne yapmam lazim Hocam beklemeliyim kan testi yapsam korkuyorum negatif çikarsa diye çünkü 5 gün önce yaptim negatif çikti Hocam hamile olma ihtimalim var midir acaba?