Mrb hocam sewgilimle ilikiye grdim korunduk sıkıntı oldu 3 test cubugu negatif çıktı 6 gn gctiktn snra kan testi yaptrdim oda negatif cikti ve 10 gündür adet olamadim ne yapmaliyim ?
Mrb hocam sewgilimle ilikiye grdim korunduk sıkıntı oldu 3 test cubugu negatif çıktı 6 gn gctiktn snra kan testi yaptrdim oda negatif cikti ve 10 gündür adet olamadim ne yapmaliyim ?
merhabalar . 23 kasım adet oldum 27 kasım bitti. yumurtlama dönemlerimde ilşkim oldu korunmasız. dün idrarımı yaparken açık renkli kan gördüm 2 kere. bugün doktora gittim bugün yumurtlama zamanın dedi . ama 3 gün sonra normal regl günüm. hamile olma olsaılığım var mı ? doktor test yapmadı
merhaba ben 2 aylık evlıyım gecen ay adet oldum duzenlı adet gecırıyordum ama bu ay adetım gecıktı 13 gun hamıle kalma ıhtımalım var 1 afta onxe kan testı yaotrdm cıkmadı 4 gun once pembe leke geldı karın agrısıyla olmadı 2 araylada kahve rengı leke gelıyor gunde 1 kez eve ıdrr testı yapıyorm ama cıkmıyor acaba bı hastalk olabılırmı
Merhabalar hocam benim sorum picoluyum geçen muayene olurken doktorum yumurtalıkların temiz rahminde tertemiz kist yok dedi adet olamadğım için rahim içini yumuşatması için gebeliğe hazırlamak için ilaç önerdi gebelik için tedaviye başlamaya gerek kalmaz belki şansını deneyebilirsin dedi ilişki günleri önerdi bende değerlendirdim verdiği yumurtlama günlerinde kasıklarımda ağrılar batmalar başladı yumurtlamadan olabilir diye düşündüm umursamadım adet olana kadar devam etti ara ara mide bulantıları kusma ve çok hassaslıkta mevcuttu adetim 2. Günü tekrar çağırdı adet oldum 2. Günü gidip durumumu anlattım ultrasyonla kontrol yaptı bir şey yok dedi ağrıya sebep olacak yumurtacığın çok iyi dedi eşimde yanımdaydı gebelik ihtimalini sordu direk şu yanıtı verdi ben gebelik beklemiyorum yumurtlamıyosun dedi bana çok çelişkili geldi cevapları ve adetim normalde olduğumda 7 8 gün sürer bu kez 4 gün surdu ve hala batmalar devam ediyor adetim,bitti ama bol akıntı geliyo içerisinde de pembemsi,lekeler ne yapmam gerekiyor gebelikten şuphelenmelimiyim doktorumun neden çelişkili konuştu anlamıyorum erken gebeliklerde ultrasyonda görülmüyor kan testini gerek bile görmedi ?? yardımcı olursanız çok sevinirim iyi çalışmalar şimdiden teşekkürler...